Severim geçmişimi,, oraya gitmeyi...:)

           Geçen gün eski yazılarımı okudum defterleri karıştırdım.Her seferinde Rabbime yüzümü kara çıkarmasın diye dua etmişim.Ne çok sevinmişim hüzünlerin yanı sıra ne çok gülmüşüm..:)
          Geçmişten nefret eden insana tahammülüm yok sonuçta herşeyi kişi kendi yapıyor. ve ne derse desin sorumlusu hep kendisi oluyor belki bundandır mütemadiyen geçmişine nefreti..:D ne olursa olsun ne yaşanırsa yaşansın kimseye düşman olamıyorum neden kin tutamıyorumm.. hemen unutuyorum yapılan haksızlıkları ,gözlerimden düşen göz yaşlarının nedenini niçin sanki yaşanmamış sayıyorum.Bu yüzden midir insanlar tarafından rahatça üzülüyorum. Bu yüzden midir vazgeçilmesi güç olmuyorum.. olsun ben yinede herkesi seviyorum bana kattıklarını hatta benden aldıklarınıda seviyorum .Çünkü alınması gereken , zaten benim olmamış ve hiç olmayacak olanları alıp götürüyolar ve beni çook güzel yarınlara bırakıyolar..
            HEYY gidenler gidipte yendiğini düşünenler burda ne olduğu hakkında hiç bi fikriniz yok :) yani öyle bir ben var ki benden içeri:DD hak edene hak ettiği zaman gösterilecek olan ''o ben'' kusura  bakmayın ama şimdi eskisindende güçlü! mutlu ! zengin! ve huzurlu!!!
           
             Aslında hepimiz güçlüyüz, hepimiz mutluyuz, hepimiz zenginiz, hepimiz huzurluyuz;
         
            Güçlüyüz çünkü; her geçen gün bizi büyüten yaşanmışlıklarımız yaşadıklarımız var!
            Mutluyuz çünkü; hayat üzülmek yas tutmak için çook kısa!
            Zenginiz çünkü; belki biz pek anlamasakta bizimle bizim için güle bilen insanlara sahibiz!
            Huzurluyuz çünkü; çevremizdekiler biz izin verdiğimiz sürece ordalar biz istediğimiz kadar
hayatımızdalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder