Bu ne yaman çelişki...????

       Bu akşam çook garip duygular içindeyim. Anladım ki ben bu güne kadar kimseden nefret etmemişim. Kızmışım ,kırılmışım , kırmışım belki ama asla nefret edememişim.. Nereden mi biliorum?? İnsanın böyle durumları fark etmesi yaralayıcı oluyormuş. Bu akşam bir büyüğümüzü ziyarete gittik. Geçmişten izler görmek herzaman hooş anılar depreştirmiyormuş insanda:( Zor olsada anladım ve işte tam burda ''bu ne yaman çelişkİ'' dedim kendi kendime??

Severim geçmişimi,, oraya gitmeyi...:)

 heyy Elif dedim daha geçen gün geçmişi çook seviorum iyiki varlar vb atıp tutan sen değilmiydin yahuu..!! herşey hEr zaman tos  pembe değilmiş gördüm..
       Velhasılı kelam karşılasmam bana eskiyi hatırlatan şöyle ufak tefek , gözleri felfecr okuyan, içinden fesatlık akan bir insan görünümlü.. amaaan neyse insan işte ((isim vermiyorum ya dedikodu olmuo )) Anladımkiiii; ben o ve onun gibilerden topluca nefret ediyorum. Toplu katliam yapamıacagıma göre toplu nefriam yapıorum bi nevii.. Nefret buymuş evet ben gördüm . İçinin kalması, midenin bulanması, kaldıramamak, tahammul edememek buymuş . Ahh biriyle karsılaŞsam diye dua ediodum. töövvbe Ya Rabbim !!sen beni benden iyi bilirsin karşıma hep hayırlıları huzur vericek olanları çıkar.(AMİN) 
          Nefret yinede kötü bi duygu karşındaki bunu katbe kat haketse bile kötü. RABBİM kimseye bu duyguyu tatmasına sebeb olucak durumlar yaşatmasın. Öyle günler, kişiler, mekanlar göstermesin..Sağlıcakla kalın..
                                                                            ALLAH'A EMANET OLUN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder