Bana ve Hayatıma Ağırlık Yapan Yükler; Lütfen En Sağ Şeritten Gidiniz.. Sol Şeritten Öyle Mutlu Geliyorum ki, FENA ÇARPARIM :))



Bir  İinsan bu kadar çook duyguyu bir arada nasıl yaşar??resmen beni hayat değil bu duygu geçişlerim yoruyor. hıı bide söylemeden geçemiycem birde gece yatınca yatağın içinde saatlerce dört dönme durumu var yaa işte o yaşlandırıo beniii:DD evet çok ciddiyim uykudan sorumlu devlet bakanlığı falan yapılsın yetkililere sesleniyorum!! artık gözümü yumduğum gibi uyumak istiyorumm eskiden olduğu gibi..
RENGİNE BAYILDIĞIM ÇOOK ŞIK BİR AYAKKABI
Gelelim bu akşam beni klavyenin tuşlarına basma gereksini duyduran konuya.Bana yaşam enerjisi veren elle tutulur gözle görülür o muhteşem şeylere tabiki topuklu ayakkabılardan bahsediyorum...




FARKLI DEĞİŞİK MÜTHİŞ BİR TARZ..

ÇOOK GÜZELLERR:)
SONBAHAR İÇİN ÇOOK GÜZEL BİR SEÇİMDİ..
ŞIK VE ŞIK
FARKLI..












MİNİKLERLE SONLANDIRALIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder