Derbiertesi bugün pazartesi..:)

           İnsanlar git gide tuhaflaşıyor mu ne? Bu sabah saat 07:00'de okula gittim .Sözde sınav olucaktık. Okula 23 kişi tıpış tıpış geldik. Sevgili öğretmenimiz gelmeyecekmiş.Biz oyuncak gibi oradan oraya taşındık durduk.Herkes kendini düşünüyor.Millet yolda harap oluyor.Gerçekten herkes bir tuhaf . Neyse..bu süre zarfında bende kendimi biraz arındırma çalışmalarına girdim...
           Fenerbahçenin Şampiyonluğu kıl payı kaçırmasıyla birlikte bende tabi bir hüsran hüküm sürdü bir süreliğine.Hayır bilsem böyle olucaagını hiç stres yapıp yüreğim ağzımda izlemezdim maçı. Bir süre sonra hakikaten kalb krizi geçiricem diye tırsmaya başlamıştım. kazanamadık olsun kaybetmedıkte neticede bizi yenemedileerr:DMaç böyle başladı keşke bu çoskuyla devam edebilseydi..







          


           Maç sonu üzüldüm Şampiyon olamadık ama oradaki fenerbahçeli demek istemiyorum çünkü yapılanlar taraftarlık ünvanını 12.olmayı hak etmediklerini gösteriyor. O provakotörlerin yaptıklarına çok daha fazla üzüldüm. Yazık günah bu insanlarla kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyorlar. Bi


Yazık ki henüz 2. dünya seviyesinden çıkamadığımızı gösteriyor. Huzur dolu yarınlara uyanmak dileğiyle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder