İYİKİ VARIZ...

      Yaşam sen nasıl güzel bir hediyesin.. Nasılda olmadık yerde güldüren bir gizem gibisin... Nasıl her seferinde umutsuzluğa , mutsuzluklara inandırıp tam dipte hissederken, ufacık bir ışıkla neşenin en büyüğünü yüreğimize dolduruverirsin..
     Yaşanan herşeyin sonunda şunu öğrendim ki ; sadece düşüp ayağa kalkabilenler yol alıyor ilerliyor ve bişileri başarıyor. Düşmeyen yıkılmayanlar değil ama!! düşüp kalkabilmeyi başaranlar,ayaklarının üstünde olabilenler bence gerçekten kazananlar...
     İşte tamda bu yüzden hergün gökyüzüne ilk bakışımda ,beni üzen herşeyi hatırlıyorum ve onları hatırlayıp bir daha yaşamamaya söz veriyorum. Herkes unut der ya hani! Ben inadına unutmuyorum. Onlar benim her an'ım tecrübem ve yaşanmışlıklarım! Onlar benim bir daha yapmıyacaklarım..!! 
    HAYAT SENDEN HİÇ YORULMADIM:) Yaşamayı, nefes almayı, dünyada olmayı, EN ÖNEMLİSİ Rabbime kul olmayı çook seviyorum:) iyiki varım! iyiki varızz!  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder