İÇİMDE PATLATAMADIĞIM Bİ BOMBA VARR!!

O''bomba'' sanırım hiç patlamıyacak..
Rabbim kulların ne kadar acımasız..! Nasılda kendilerini herşeyin üstünde ulaşılmaz yenilmez, kudret sahibi sanıyorlar.. Ben gerçekten bazen anlamakta zorluk çekiorum ..NEDEN birini üzmekten zevk alır insan?? Karşındaki ağlarken onun mutsuzlugundan nasıl beslenir?? An geldiğinde bundan nasıl bir başarı elde ettiğini sanır ?? hiç birşey olmamış gibi nasıl davranır?? ''Özür dilemek'' mesela ,neden bukadar zor gelir her yönümüzle birbirimize eşitken hemde?? Hayır kendinde nasıl bir üstünlük görüp karşısındakini ötekileştirir insan oğlu??

Gerçekten kimse benim senin onun uğradığı haksızlıkların düzelmesi adına elini taşın altına koymayacakmı?? İnsanın en yakınları bazı şeyleri görmezden gelip geri çekiliosa koskoca evrenden bu özveriyi beklemek düpedüz saçmalık olur:( Hiç bişi olmamış gibi devam edenler bu pervasızlıkta bulunabilenler varya bütün ezilenler adına onların hiçliklerini görmek istiyoruz çaresizliklerini , pişmanlıklarını, cançekişlerini, görmek.. Bu yazdıkların çekim yasası, içe dönük konuşma vb okuduğum burayada yazdığım herşeyi yok ediyormuş gibi geldi. Ve bende bu yuzden aldım elime kağıdı kalemi yeni , yepyeni bir içe dönük konuşma listesi yazdım.. Herkese şiddettle tavsiye ediyorum . haksızlıklara, dünyanın bu durumuna karşı ve en önemlisi  hak ettiğimiz kaliteli bir yaşam sürmek için ihtiyacımz olan tekşey kendi özel içe dönük konuşmamızı bize fısıldamak.. Kimsenin yardımına ihtiyacımız yokk. Biz olduğumuz için buradayız yanımızda kimin olduğunun önemi yok!Hadi beraber başlayalım...


  • Kendimi seviyorum!
  • Kendime güveniyorum!
  • Ben herzaman doğru kararlar veririm!
  • Ben herzaman mutluyum. Beni yorucak şeyler yaşayabilirim ama herzaman üstesinden kolayca gelirim.
  • Huzurlu mutlu ,sağlam bir ailede yaşıyorum. onlar tarafından çok seviliyorum.
  • Herkes tarafından sevilen biriyim.
  • İnsan ilişkilerimde hiç sorun yaşamıyorum.
  • Herzaman doğru giyinirim.
  • Daima zamanı doğru kullanırım.
  • Yapılmasını istediğim hiç birşeyi ertelemiyorum.
  • Ben hep kazanırım! kazanmaya karar verdim ve bunu yapıyorum.!
  • Ben hep enerjik olurum!
  • Yapabileceğime inandığım herşeyi yaparım.O tanımlanmayan yetenek bende var.Bende beceri ve hüner var.
  • Hedefler belirler ve onlara ulaşırım! Hayattan ne istediğimi biliyorum.Onun peşine düşer ve elde ederim.
  • Hiçbirşey beni durduramaz.Çok kararlıyım sorunları avantajlara çeviririm.Diğer insanların hiç bir şans göremediği durumlarda bile çözümler bulurum.
  • Çok enerjigim çok canlıyım haytı seviyorum ve bunun farkındayım, başkalrıda farkında!morelimi yuksek tutuyor ileriye bakıyor ve bundan hoşlanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder